Monday, November 28, 2005

Reklaamiagentuuride kodukatest

Kolistasin üle paari kuu ringi reklaamiagentuuride kodukatel.
Mind on juba mõnda aega pannud imestama asjaolu, et kaugeltki mitte kõigil agentuuridel pole kodukat. MIKS? Ma ei saa sellest tõesti aru.
Minu ettekujutuses peaks reklaamiagentuuri kodukas olema nö viimase peal, et sellel ringi uidates tabaks mind igal sammul vauuuuu-elamus. Et sellest õhkuks kreatiivsust, humoorikust, värskust. Et ma saaksin aimu, kuidas need inimesed mõtlevad.
Et ma saaksin ülevaate nende tehtud töödest.
Et see ei oleks staatiline ja lingid loadiksid kiiremini, kui ühe võileiva söömiseks aega kulub.
Et info ei oleks pärit eelmisest aastast ja ma leiaksin sealt parasjagu käimasoleva reklaamikampaania teleklipid, outdoorid ja printversioonid.

Üks minu lemmikutest nende kategooriate alusel - Lowe Age

Kvalifitseerub ; )

Vaatame, kuidas nende Tele2 Ultra kõnekaardi kampaania minema hakkab...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home