Sunday, November 27, 2005

Bravocomi uus kõnepakett Supermobiil

Hinnasõda mobiilioperaatorite turul on käinud juba nii pikka aega, et ausalt öelda ei viitsi ammu enam kõikidesse uutesse pakkumistesse süveneda. Need on üle vallutanud suure osa telereklaamide ajast ja mõnikord tuleb üks mobiilireklaam teise otsa, nii et ei ammu on juba segamini, kes mida ja mis hinnaga pakub.

Bravocom'i uus Supermobiili kampaania äratas tähelepanu sõnumiga - 0-kroonine minutihind.

Kuna olen ise Zorro klient, hakkas see mind huvitama.
Selgus, et selleks, et kõneminut oleks tõesti 0 krooni, peaksin ma pidevalt jälgima, kui palju ma välja helistan ja kui palju mulle sisse helistatakse.
Hm. Minu jaoks on mobiiltelefon puhtakujuline tarbeese ja mul poleks 100 aastat aega sisse- ja välja helistatavate kõnede osakaalu jälgida:

"0-kroonine minutihind kehtib juhul, kui väljahelistatavate kõnede hulk kuus moodustab kuni 30 protsenti kõnede kogumahust ehk siis ligikaudu jääb kõnede suhteks 2 minutit sisse ja 1 välja. Juhul kui mõnel kuul ületab väljahelistamine seda suhet, jääb kõneminuti hinnaks 2,20 krooni, mis on üks turu soodsamaid."

Okei, see selleks. Ehk on tõesti inimesi, kes viitsivad seda jälgida.
Ja 2,20 minuti hind üks turu soodsamaid...I don't think so...

Aga mis mind selle kampaania juures häiris, on hoopis teine asi.
Bravocom on siiani ennast reklaaminud kui erinevalt teistest mobiilioperaatoritest täiesti läbipaistvaid ja ilma "konksudeta" kõnepakette pakkuv firma. Ja nii palju, kui nende eelmiste toodetega kursis olen, ongi see siiani enam-vähem niimoodi olnud. Nüüd on nad aga hakanud ajama sama poliitikat, mis teisedki.
Reklaamides pole kuskil mainitud lisatingimusi, mille alusel see 0-kroonine minutihind kehtib ja see lõhnab minu meelest eksitava reklaami järele:

"0-kroonine minutihind kõikidesse Eesti telefonivõrkudesse helistamisel kehtib kõigile, kes liituvad Supermobiiliga kuni 31. jaanuarini. Hiljem liitunutele kujuneb minutihinnaks 0,69 krooni."

Üheski reklaamis ei viidata aga sellele, et tegemist on uue toote lanseerimiskampaaniaga ning see pakkumine kehtib ainult teatud ajani.

Paar minu tuttavat olid juba konksu alla neelamas ja olid loomulikult väga pettunud, kui nende tekkinud õhina ämbritäie külma veega maha jahutasin.

Muu hulgas panin tähele, et Bravocom on ka oma firma stilistikat muutnud - oranži-sinise kombinatsioon logos on kadunud ning seda asendab agressiivne punane.
Mul puudub küll selle kohta hetkel info - kas nad on Vatson & Vatson'i teise reklaamiagentuuri vastu vahetanud?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home